Az Én 160 Grammom

Amikor unom a vizet

2017. június 01. - BalazsBea

Ugyan nem olyan régen kezdtem el a 160 gramm diétát, - 3 hete... - de ahogy már a bejegyzés címében is utalok rá, kezdem érezni a különböző gyümölcslevek, szörpök, ízesített ásványvizek hiányát, amikben - lássuk be -, nem kevés cukor van. A szombati kerti sütögetés során ez a probléma csak fokozódott, így úgy döntöttem, keresek valamilyen alternatívát, hogy még csak véletlenül se csábuljak el, illetve hogy a napi 2,5-3 liter vízfogyasztásom se csökkenjen, ugyanis nem lehet eléggé hangsúlyozni ennek fontosságát.

Tovább

Süti bűntudat nélkül

Mint ahogy a 160 gramm diéta lényegre törő, rövid leírásában szó volt róla, tízóraira és uzsonnára egészen nyugodtan ehetünk gyorsan felszívódó szénhidrátokat is. Én eddig ezt almával, kefírrel, cukormentes joghurttal ... oldottam meg, de tegnap valami másra vágytam. Rövid böngészés után találtam egy egyszerű túrós süteményt, amit szépen át tudtam alakítani az én "ízlésemnek" megfelelően.

Tovább

A diéta lényege

A PCOS, inzulinrezisztencia diéták lényege röviden annyi, hogy naponta legalább 5-6-szor együnk, és egy-egy étkezésnél megfelelő mennyiségű és típusú szénhidrátot vigyünk be. Ez elsőre egy kicsit bonyolultnak tűnhet, és tulajdonképpen az is, mert nem ehetsz bármikor bármit, de a kezdeti nehézségek után nagyon könnyen bele lehet rázódni.

Tovább

IR-barát gyökérkenyér

Inzulinrezisztens/PCOS-ként a hagyományos fehér kenyér tiltólistára került, helyét a teljes kiőrlésű vagy  szénhidrát csökkentett kenyerek vették át. Régóta foglalkoztat a házi kenyér készítésének gondolata, így most, hogy nem olyan egyszerű a 3 óránkénti étkezést változatossá tennem, úgy gondoltam, ideje a tettek mezejére lépni kenyér fronton is.

Tovább